Deelevaluatie campagne Gezond Tussend’ooren 2019

In 2018 hebben de zeven JOGG-gemeenten in de Noord-Veluwe de campagne Gezond Tussend’ooren ontwikkeld. Het hoofddoel van de campagne is om ouders van 2-4 jarigen te helpen om bewust en actief te kiezen voor gezonde tussendoortjes voor hun kinderen. In de periode 7 januari tot en met 22 februari 2019 zijn ouders via diverse kanalen bewust gemaakt van en uitgenodigd om te kiezen voor gezonde tussendoortjes. Elke JOGG regisseur heeft op lokaal niveau bepaald welke intermediairs en locaties voor de campagne werden ingezet. De activiteiten zijn ondersteund met regionale media-aandacht en promotiematerialen. Het Evaluatiebureau is gevraagd deze regionale campagne op de procesaspecten bereik, waardering en uitvoering te evalueren met als doel inzicht te genereren en verantwoording af te kunnen leggen. De resultaten zijn beschreven in een deelrapport.

Meer informatie over de gehele evaluatie JOGG Noord-Veluwe staat op de projectpagina.